22 )2( 805 | עמודים בית משותף נכ ן א א "ב יאתהנכחית,אני אהבה ה נכן, א , ' ה גם בי, תב , ם ניא גד .כה אתהא י'. ני יני כבן ה יבץ הדתי כחב א ח בתי י ב ים נה בתחם הניה יבץ דתי ב , כ י נ א כ יב ים אינם דתיים, אני אה חב יי הנה ת, י ה יב ים, איםבכי הה גה ם חב ם א ה יב ץ הדתי הי ם ח ת יח כבד. אנ ים תכ ים בה בהה כה,כתנ ה תנה, חב ת חב ה, בי ה כים ני חנה. יחד ם את, הה י ת חיב ים. ין גד י ים יהםאב ח יןכדי י גם ת הינ הם". מהם היתרונות ומהם האתגרים העומדים לפתחנו במהלך כזה? "הית נ תהם א ית, ית ף ב אבים י י ת א גנית. אנחנ חיים אין ת ה ן דב ים א בהיב ית בביחד, א י ץ ת,אאגם בת תה ייתבה ה הג ים הא ה, ה יב ית דים ביחד כגף אחד. יחה הנ א י בידה ד ג ית, בהאת תיהתנ ת, ד ה ים בחינת האינ ה י הבן , א החב הנ גיית ה ב־ , כן הנ דית אנחנ ים תהיה ב יבץ. כ גם גית חינ , ת, גית כ היבים ת דדים ם . ים חינ בגי ה , חינ י, הא י י א אנ ים בים בחינ הב תי ה החינ ה יב י,כיב ף את א הכ כ ית,אי החי את ה כ ת החינ כי ת י כ א יהן ד יכים בים איכ תיים, הה ים כ כ ית". ד ני א הכביד יי א ,ת תית, , ים, ִמִנה "גם גית אנ י ה אנ גיה א ית – י א ב ב התח ים ה י בים יחד, ב כת ת ת, א בא נ א י ד ב ב י ת ידים כ ים. אני אין בת הבית נח בכ ה גיתה , ה תף,יהי ח ת נת י יהי תים ת ים יב ץ הדתי תנ ה ה יב ית, כא ." יה ההנהגה תהיה ב "אב הד בדבן ב ת ב יניי, הית ן הגד בי ת יהיה א י . ם ה חיב הה, הא ה יח הבין־ ג י יי יי ב יחד ב דת ה נת – כב יי יח. כ אים אחד החבים א תג ח ב ת ה ב ת, ת ניינים, ם ה נ י ת ח בן הבית יח ה ם נ אני . ה ת הבאב יינ. ה הבא ן בי א נת, גם ב ד נ י בח כ י תיחתאם הה ה הגד ה ן ד בא ן הדדי. נ ת ה יב ים החי נים בחנכה, ב ב ת א ב " ב ב . התתחא ם ת ג ת אנחניכים ב הם ה יב ים, א נם היא א ה אה.אי א יתה בת ,אב י א חת י י חתית, נ יםאת י חן יםי גם יד .י בה ה הבית תב יםי ה, , תי". א ד "אני א ין כ דתיים חי נים בדים ביחד, את הד מג ים ח תת בית נהגים. תאםהדתה כת ח ת ה אייםכ י, ה יי לחי ת אית , הכי כם, א את, ד נ. א חד הגיד ה י, גם אני יה די, בד כי". הגדול ביותר נראה שהפער והקשה ביותר לגישור הוא הפער הפוליטי והאידיאולוגי "גם כאן, ח האידיא גיה תת,אב י דבים ה יהם. דגה, כאני ג ה י נה הבי אנ יני אנ ים דהי ים ב ג הדתי־ א י יי י איםב נה 300 ים ה א נים התנדב, אב ח בים, אחת ני הם, ניחן ח ה ני הח ת הח ים, א בד בבד ים ה . הם ת ים הביןאת ה,הם ת ים ה יב - י י, ב ח הם. ה א הא ה יי ים, אי א י ת . תיגדת י דןא ה י יא ית- ה ה והם אתג גד אד, א ים האידיא גיים יי ים ה ד א חי ן, אב אתג גד בית ה תף, י התכ נן ." ה ההנהגה . ים בין התנ ת ב גנן ההנהגה "י גם ני ידית, ית נ ה, הי ה. ב יבץ הדתי היא דיין ית מת נה, י בה ח ת י י ה ני ית. אנחנ י ת נאיביים גםית חתייםכיב הכ אנחנ תנ ה נה כ ם ה י כיים את כ ם. ניין בחינת ה גנן, ה ן, ד א בית יבץהדתי–א נםית ד תן,ית נ ת ב אב גם י ת נ , י ת 'דתי' בחינת הדב ת ן". ב כים, חת חת הדובדבן שבקצפת בעיניי, היתרון הגדול ביותר שיהיה לחיבור הזה, הוא השיח הבין־מגזרי שייווצר מאליו. עצם זה שיישבו יחד בוועדות השונות – כבר מייצר שיח. כשרואים שאחד החברים לא מתגלח בשלושת השבועות, מתעניינים, ומפה לשם נוצר שיח על חורבן הבית ועל הרלוונטיות של צום תשעה באב לימינו. זה קורה באופן טבעי ולא מלמעלה
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=